יגאל לוגו מוכן-01
בתחילת חודש מרץ, כתבתי כאן שהפעולה המומלצת ביותר אז בשוק ההון היא לא לעשות כלום (!) אלא לתת לשווקים זמן לחזור ולהתאושש (ובטח לא לצאת בשיא הירידות). עברו פחות מחודשיים ואנחנו כבר אחרי עלייה של כ-20% מהתחתית והמגמה למעלה היא ברורה. התנודתיות החדה הזו הזכירה לכולנו שהבורסה יודעת גם לרדת ולרדת חזק. ולכן, עכשיו אחרי שהשווקים התאוששו, אני פונה לכל מי שלא רוצה יותר לחוות תנודתיות חדה בחסכונותיו ומחפש השקעה סולידית עבור הכסף שלו. זה הזמן להעביר את הכסף הפנוי מהשקעות בשוק ההון (מניות, אג"ח וכו') להשקעות בקרנות אלטרנטיביות אשר מנוטרלת מהשפעה של הבורסות ומאפשרות להרוויח גם כאשר השוק נמצא בירידה. קרנות אלו משקיעות בדר"כ בנכסים מניבים בארץ או בחו"ל, פרויקטים של תשתיות לאומיות, מיזמים בערבות המדינה וכו'. עד לאחרונה, אפיקי השקעה אלו דרשו רף כניסה מינימלי גבוה והגיעו רק לידיהם הבלעדיות של משקיעים מוסדיים גדולים, חברות ענק ומשקיעים כשירים (משקיעים עם מעל כ-8 מיליון ש”ח נכסים נזילים). לאחרונה, חלק מקרנות אלו התחילו "להיפתח" לציבור הרחב על ידי הורדת סכום ההשקעה המינימלי וצמצום אופק ההשקעה הנדרש.

 

אחת הקרנות המובילות שבחרנו לעבוד עימה היא חברת (Personal Invest (TCI38
החברה מתמחה ביזום וביצוע של פרויקטי התחדשות עירונית ותמ"א 38 ,ויוזמת ומבצעת פרויקטים משלב החתמות הדיירים ועד לשלב המסירה, כאשר הבניין גמור ומאוכלס. מנכ"ל החברה, עו"ד יאיר פנחסי, בין היזמים הוותיקים ביותר בישראל בתחום תמ"א 38 ,הינו בעל וותק של למעלה מ- 25 שנים בניהול פרויקטי נדל"ן בישראל, אירופה ואפריקה. מיד עם תחילתה בשנת 2005 ,ליווה עו"ד פנחסי הן כעו"ד והן כיזם עשרות פרויקטים בישראל ושימש כדירקטור במספר חברות בניה מובילות בישראל.
היתרונות בהשקעה בנדל"ן באמצעות חברת (Personal Invest (TCI38 הם:
  • יציבות הנובעת מפיזור במספר רב של פרוייקטים בתחום תמ"א 38 במרכז הארץ.
  • בטחונות : הפרויקטים משועבדים בטאבו לטובת עו"ד בנאמנות עבור המלווים.
  • ריבית ידועה מראש של כ 6% – 7.5% לשנה (!).
  • המס על הריבית היא 15% בלבד ! ( בניגוד למס רווחי הון ע"ס 25%).
  • תשלום חודשי קבוע של הריבית לחשבון הבנק של הלקוח.
  • סכום השקעה מינימלי של 200,000 ש"ח בלבד.
  • נדרשת "סגירה" של הכסף לתקופה של שנתיים בלבד.
לברורים אישיים ניתן ליצור קשר בנייד : 050-9569986 או למייל igal@ira-invest
לצפייה בסקירות קודמות, אנא לחצו כאן

TCI38 בונים כרגיל: "הגב הכלכלי מאפשר לנו לפעול גם בעתות משבר"

על אף הטלטלות שעובר ענף הנדל"ן בימי הקורונה, העבודות באתרי הבנייה של TCI38 נמשכות בקצב גבוה, כשבחברה גם נחלצים להשלמת פרויקטים שהיזמים בהם נקלעו לקשיים. המנכ"ל, יאיר פנחסי: "גם בתנאים שונים ממה שהכרנו, החוכמה היא לייצר פתרונות הולמים"
יונתן סידון – כלכליסט 19.04.20
1-l
1
2
3

טבלת ריביות בפרויקטים של תמ"א 38

טבלת ריביות personal invest
7
MailPoet