פוליסת חסכון ותיקי השקעות

רוצים לחסוך ולהשקיע? האפשרויות המוכרות לרובנו הן הפקדה לפק"מ בתשואה מינימלית אן השקעה במניות ובאיגרות-חוב באופן עצמאי או באמצעות קרנות נאמנות. אלה שבשנים האחרונות, מאפשרות חברות הביטוח לחסוך ולהשקיע באמצעות פוליסות חסכון פיננסיות עם מספר יתרונות לא מבוטלים בהשוואה לתנאים שתקבלו בבנק. 

הפוליסה הפיננסית, שקיימת אך ורק בחברות הביטוח, היא למעשה תיק חסכון מנוהל המציע מגוון מסלולי השקעה, ממסלולים סולידיים המשקיעים במק"מים ואגרות חוב ממשלתיות ועד מסלולים עם רמת סיכון גבוהה יותר כגון מסלולים מנייתיים. בפוליסה הפיננסית תוכלו לעבור בחופשיות בין מסלולי השקעה ללא עלויות נוספות ומבלי שהדבר ייחשב ל-"אירוע מס", כלומר ללא תשלום מס על רווחי ההון. 

רמת הנזילות של החיסכון גבוהה מאוד ואפשר למשוך את כל הכסף או חלקו תוך כמה ימים בודדים מיום מתן ההוראה. החיסכון מתאים למי שמעוניין להשקיע סכומי כסף חד-פעמיים ולמי שמחפש חיסכון שוטף ארוך-טווח, כמו חיסכון לבר מצווה או ללימודים גבוהים, במסלולי השקעה אטרקטיביים יותר מתוכניות החיסכון המוצעות בבנק.

יתרונות בולטים:

מסלולי חיסכון בתנאים לא רגילים

איפה כדאי לחסוך כסף? רובנו חושבים שהבנק הוא הכתובת האוטומטית, אבל בימים שבהם הריבית נמוכה והרווח מפק"מ אפסי – מתברר שיש אפשרויות נוספות: חברות הביטוח פתחו מסלולי חיסכון בתנאים מעט שונים. עד כמה זה משתלם ולמי זה בדיוק מתאים?

 

תוכנית החסכון עם קרן מרציאנו | החדשות